Tänään ajettiin pyörälla mummilaan. Matka oli noin 10 kilsaa, mut ei se yhtään mua väsyttänyt. Sain tässä äsken kivoja kustomi-ideoita mun MH-nukeille, teen kohta suunnitelmat. Uusin muuten kustomoitavien proffat, kun oon saanut ne valmiiksi. Annan vihjeitä nyt sen verran, että kustomoitaviksi päätyvät Chika ja kotona (vielä pahvilaatikossa oleva) "neiti nimetön". "Neiti nimettömästä" tulee siis metsänpeikko, värimaailmaksi ajattelin harmaata ja tummanvihreää. Chikan suhteen on herännyt vain sekalaisia ajatuksia, mutta mikään ei vielä ole varmaa :) Näistä mun "suunnitelmista" tulee erillinen postaus ehkä tällä tai ensi viikolla.

Ps: Käytiin pari päivää sitten Lahdessa mun toisen mummon kanssa ostamassa ratsastuskengät, Harry Potter ja Kuoleman varjelukset 1- peli ja (viimeinkin) Hobitti-Odottamaton matka DVD <3<3<3