Moi,

Enpä tässä taas ole pitkään aikaan kirjoitellut mitään, joten asiaan on saatava muutos!!! nukkekuvia olisi tullut, jos kone suostuisi yhteistyöhön kanssani.... No joo, ehkä mä en vain osaa käyttää tietokonetta. Raportoin nyt vaikka tuoreimmasta unestani, johon töhersin pienen kuvakässärinkin. Se menee suunnilleen näin:

Ensin olin sellaisessa vähän kylpylän pukuhuoneen tapaisessa tilassa keskustelemassa Lady Gagan kanssa

Sekalaisia%20010-normal.jpg

Seuraavaksi istuinkin tämän näköisessä, metallisessa tuolissa...

Sekalaisia%20011-normal.jpg

...Joka kiidätti minua ylösalaisin jonkinlaisen maanalaisen sairaalan kattoa pitkin.

Sekalaisia%20013-normal.jpg

Päädyin sitten tuolini kanssa sairaalahuoneeseen, jossa makasi sängyssä viime lauantaina kuollut näyttelijä Cory Monteith. Cory oli hereillä ja näytti iloiselta ja hyvinvoivalta. Hänen lisäkseen huoneessa olivat kiharahiuksinen nainen (noin 50 v) ja suunnilleen 5-vuotias poika.

Sekalaisia%20014-normal.jpg

Seuraavaksi lääkärit toivat huoneeseen jonkun ison laatikon, joka piti kauheaa mekkalaa. Lääkärit sanoivat naiselle sen olevan pakastin ja pelkäsin, että laittavatko ne Coryn nyt pakastimeen.

Sekalaisia%20016-normal.jpg

Niin he eivät kuitenkaan tehneet, vaan raahasivat laitteen pois.

Sekalaisia%20017-normal.jpg

Poistuin tuolillani huoneesta. Nainen ja lapsi tekivät niin myös. Yhtäkkiä lapsen jalat katosivat. Nainen otti jostain vanerinpalasen ja veti lapsen sillä pois.

Sekalaisia%20019-normal.jpg

Tämä oli siis yksi oudoimmista unista jota olen nähnyt, silti herätessäni minulla oli hyvä mieli :)

Ps: Sweet Error -blogin nukkemiittipostaus tulee aivan pian!

Pps: Olen myös lähiaikoina nähnyt unta, jossa halaan Viggo Mortensenia Uudessa-Seelannissa :D