Heippa ja tervetuloa!

Tietoa minusta löytyy Minä!-osiosta, joten en ala nyt pidemmin itsestäni kertomaan. Olen tässä bloggaamisessa melko alussa, joten tällä hetkellä opiskelen näitä perusjuttuja, mutta asiasta kukkaruukkuun, mulla loppui tänään kouluvuosi Kittilässä, maanantaina olisi ohjelmassa muutto takaisin Sysmään. Mä olen alkanut kutsua tätä meidän pikku rivitalohuoneistoa "Laatikkoviidakoksi", koska pakkausjärjestelyt ovat kiivaimmillaan:) Todistus oli ihan hyvä, numerot tulee tässä:

Käyttäytyminen ja huolellisuus: 10

Äidinkieli: 10

Englanti: 10

Fysiikka ja kemia: 9

Biologia ja maantieto: 9

Uskonto: 9

Historia: 10

Matematiikka: 8

Musiikki: 9

Kuvataide: 9

Käsityö: 8

Liikunta: 8

Meillä ei ole kotona nettiä kesäkuussa, mutta yritän postailla tänne mahdollisimman usein mummolasta käsin.

Heippa!